Friday, February 15, 2013

Sekuntum Bunga Merah...

.

Foto sumbangan ikhlas daripada Dr. Singa.
Katanya, dia tak pandai nak tulis ayat berbunga-bunga, 
jadi foto bunga jadi pengganti ayat berbunga-bunga.

Kadang-kadang kita tak mampu menyatakan sesuatu dalam bentuk ayat
maka yang sesuatu itu hanya mengambil rupa dalam bentuk sesuatu yang lain
Bunga Merah ini, contohnya...
Cuma bunga merah ini tidak mampu berbicara
kecuali ketika mana nanti apabila mereka boleh berbicara " Ada Yahudi bersembunyi disebalik aku"





Terima kasih, Dr. Singa.
Kamu berbicara melalui warna merahnya.



Posted by nizam.ariff for Dr. Singa.


.

12 comments:

sepa said...

aku dah accept invitation ko.! what's next.?!

Dr Singa said...

hahahahaaa..

Yahudi..?

tetiba Yahudi

Thanks Zam..

SuzieLAWAti said...

merah itu menawan....

yahudi...

ade orang tanya...
"you not celebrate VD..?

cuma ckp..
"never...!!!.."

Nizam.Ariff said...

sepa,
kalau ko dah sign in guna password blog ko tu, ko dah boleh post entri kat blogfotoaku ni... macam biasa, cuma ko tak boleh tgk isi dalam la sebab ko bukan admin...

tapi, ingat... kena gilir2 dgn aweks2 tu, biasanya satu entri kasi chance ke udara selama 20-24 jam..


Dr. Singa,
Thanks to you.
Yahudi???... maknanya dah dekat2 dengan kiamat la nanti tu... hahaha



CPL,
"me too..." kata aku kalau aku ada kat sebelah orang yang bertanya tu juga.... ahaha

sudipVSsenduk said...

belum pernah ada baju merah mcm tu... ngeri

tasekM said...

di sebalik merah itu ada syaitonnnn... keh2.







jgn nk panggil aku taseksyaiton pulak eh..???!!!





.

sepa said...

aku dah siapkan entri aku... aku 'schedule-kan' pukul8 pagi esok lah yer...!!!

Nizam.Ariff said...

SduipVsSenduk,
Baju merah matching dengan tudung kaler putih je...


TM,
Nih ko nak kata background blog AYA aku tu ek.... ko jahat buat tuduhan, hahahaha


Sepa,
Wokeh.... thanks



So, kepada kawan-kawan authors, esok adalah hari untuk Sepa. Kita tunggu entri sulung beliau di sini ek...


Dr Singa said...

worait!!

welkam to the club sepa!!
:)

aza ni said...

sekuntum mawar merah...sebuah puisi...untuk gadis pujaan


gharqad


gadisBunga™ said...

yahudi? Hahaha!!!

Tunggu sepa punya pulak!

sepa said...

Dino,

ada dah pos dalam blog ko yg satu lagi...

*eh, aku rasa itula yg pertama, yg tak ada kedua. hehehe