Monday, August 26, 2013

Asap

.

Asapnya macam membentuk sesuatu...








Obor-obor?





.

10 comments:

CiKPuaNLawA said...

macam perempuan berambut panjang...

Dr Singa said...

obor-obor pening..

Nizam.Ariff said...

CPL,
Ada..ada...


Dr. SInga,
tang mana datangnya pening tu? hahaha

tasekM said...

yg atas tu mcm ada tulisan jawi...


.

Nizam.Ariff said...

TM,
Ada tulisan khat ke?
wuishh... terang sungguh hati ko.

Kesuma Angsana said...

unik & terbaiklah !

gadisBunga™ said...

tengok betul betul kat gambar no 1. ada wajah perempuan yang nampak hidung, bibir dan dagu yang rambut ikal mayangnye ditiup angin dari belakang.

Nizam.Ariff said...

KA,
Thanks


GB,
errr... hantu di malam 1 Syawal?

CiKPuaNLawA said...

haaa.. sama macam yg GB xplain tu lahh... tapi kita tak reti nak translate.. tu yg cakap gambo pempuan je... hahahahahaa

Nizam.Ariff said...

CPL,
hmm.... ceman eh boleh ada pompuan lak ni? misteriiii...