Tuesday, December 18, 2012

2nd Chatcibor Song...

.
Sekor aku nak bagi kat TasekM...
Sekor aku nak bagi kat CikPuanLawa...
Sekor lagi aku nak bagi kat Sepa...
(GB dah dapat sekuntum bunga letup-letup yang cantik)
Ok... jom buat umpan memancing!














.

13 comments:

Temuk said...

Foto-foto jempolan! Sesekali, untuk objek sebegitu, mungkin boleh ditalakan lensa ke kepalanya saja. Mungkin bening matanya terfokus mengaca.

Nizam.Ariff said...

Temuk,
hasrat hatinya memang begitu tapi lensanya bukan jenis yang begitu... jarak fokusnya terhad. Kena beli lensa khas... mahal kang..

tasekM said...

tq...
tq...

aku nak yg tonggek tu.

hehe.


.

Nizam.Ariff said...

TM,
ko suka yg tonggek tu sebab dia slim eh?... hahaha

CiKPuaNLawA said...

cantek.... mekasehhhh...,

kalau TM amek yg tonggek kita yang x tonggek...
tapi tak sanggup kot nk buat umpan bagi ikan puyu makan... sbb lepas tu ikan puyu tu kita pulak yang makan...erkkk...

Nizam.Ariff said...

CPL,
Yang tak tonggek tu yang tengah makan tu kan?
Tak pernah makan ikan puyu? rugila satu nikmat dunia.... cuba makan, sedaaappppp...

CiKPuaNLawA said...

sepat masin makan lah... tu pon kalau tak bau tanah... ehhee..

pssttt .. puyu tu bukan wat alo toyol ke..hehehe

Nizam.Ariff said...

CPL,
aku pernah dengar tapi aku tak ambil port sangat. lagi pun toyol takut ikan ke? pengecut betul toyol kan....hahaha

Lady Windsor said...

bila ko sebut cakcibor ni, aku teringat petua sapa kencing malam, ambik cakcibor letak kat pusat..kasi gigit sket...genrenti malam tarak kencing dah..

Nizam.Ariff said...

LW,
Ok... petang karang aku nak suruh chatcibor gigit pusat aku sikit...

gadisBunga™ said...

takde catchibo utk aku eh? heheh~

sepa said...

aku yang kunin tuh kot.!

:)

Nizam.Ariff said...

GB,
ko suka chatcibor gak eh... aku ingat bunga-bungaan je.. hihihi


sepa,
orait.... lu ambik , lu putuskan kepak dia.. kasi cucuk mata kail dari kepala ke bontotnya.... kita mancing di daratan...ahahaha