Monday, December 16, 2013

Jam tinggi di Taman Kanak-Kanak Ipoh, Perak

.







Tegak berdiri ... tidak kira siang atau malam, panas atau hujan.



.

9 comments:

Dr Singa said...

apesal aku banyak kali klik tapi takk jugak keluar gambar ni..??!

Dr Singa said...

oh ok..

dah nampak..
loceng2 tu masih berbunyi pada masanya tak?

Nizam.Ariff said...

Dr singa.
Akhir akhir ni blogspot payah nak tinggalkan komen..asyik hang up je...ngapa ntah.
Loceng tu aku rasa dah pegun la...

Nur Syuhada said...

first time..tengok.. hehe cantik la kat mana nie.....?

Nizam.Ariff said...

Nur Syuhada,
Ni kat Ipoh... dulu bila cukup waktu, dia berbunyi... meriah sekali.... dulu la.. skrg tak dah kut

Kesuma Angsana said...

lama x menyinggah, masih tetap dgn pic2 yang cantik & indah, yg penting terbaik kan !

Nizam.Ariff said...

KA.
Thanks...selamat tahun baharu, kak.

Time Traveller said...

oh pernah ku lihat suatu ketika dulu.. kene pergi lagi untuk mengmbil gambar bersama :D

Nizam.Ariff said...

TT,
cepat pegi sebelum tiada...