Saturday, November 23, 2013

Geli-geliiiiii...

.

Buat mereka-mereka yang lemah semangat...




CPL?
Sepa?




.

13 comments:

suka suka said...

Warna hijaunya cantik...

tasekM said...

aku ada permintaan.
sila ambik gambar hamba Allah ni setiap hari.
sehingga dia jd rama2.



.

Nizam.Ariff said...

Sukasuka.
Matahari pagi yg terang..itu yg buatkan cantik..


Tasekm.
Aku dah buat terbalik...haha.
Aku dah post foto kepompong..
Pastu foto rerama kat blog AYA.
Barulah aku post ulat ni...
Jap lagi nak ambik foto telur rerama lak...hahaha

Syed said...

Waaaa!!!
Awesome! Awesome!
I tak pernah encounter jenis ni. Cantik betul!
Ade tak shots yg lagik dekat bro?
Thanks for sharing.

Nizam.Ariff said...

Syed,
Alaaa... lepas fotoshoot tu aku terus 'pindahkan' ulat tu ke pokok lain...

Lagi pun aku guna Hp kamera je tu... nantilah kalau ada rezeki ulat tu, aku ambik lagi guna DSLR...

Dr Singa said...

sepa punnnn...?!

Dr Singa said...

mana Dak Jujie ni...!!??

gadisBunga™ said...

cantiknyaaaaaa!!!! dak jujie!!!!

CiKPuaNLawA said...

tak gunaaaaaa...!!!!

pedengki kat orang eyhhhhh...... kak singa.. gB... nizammmm ponnn.....

bulu roma tegak.....!!!.. sibbek tak jeritttt...!!!

nak rama2 plissss...!!!

sudipVSsenduk said...

siap ada celoreng-celoreng atas dahi... Kalau gigit mesti juicy ni..

Nizam.Ariff said...

Dr. Singa,
Sepa ada minta hari tu kalau tak silap...

Pastu, akak pun ada buat permintaan BAGI PIHAK Dak Jujie... kakakaa


GB,
Ko tak penggeli ke?


CPL,
Ahkakdokter yang MINTAK...!!!
Aku bagi je la... dah ada yang berkenan nak bagi ucapan ulat kat awak.. kakaka


Rama2?.. nanti aku cari ...


SVS,
Macam ulat mulung tu... juicy giler......... Sepa boleh demonstrate kut... hahaha

gadisBunga™ said...

aku? geli? aku geli kat cicak jaaaa. tapi kalau betul2 la. kalau takat gambo, tadehalll! hahahah!

Nizam.Ariff said...

Gb.
Ooo..boleh la pegang ulat bawak lari ke dak jujie...kejar keliling sawah...uiihh...indahnya...