Monday, November 4, 2013

Masalah...?

.
 
Dia juga ada masalah...












.

10 comments:

CiKPuaNLawA said...

macam takde masalah jerrr....?!!

cuma gambar last tu ... macam memberi tahu sesuatu kepada yang di Atas...

dalam hati monyet tu siapa yang tahu... kann..?!

Ena's Stories said...

rasa cam nak wat dialog je kat gambo² tu..heeee

Nizam.Ariff said...

Cpl.
Dia mintak murah rezeki...

Nizam.Ariff said...

Ena.
Hahahs..silakan

sepa said...

kera dihutan minum susu, anak di rumah menangis mintak susu...
ko dah menyusu bro.?!

.
salam jumaat bro.!

Puteri Purnama said...

yang di tunggu tak tiba
yang diminta tak dapat
memang masalah..

( gambar akhir ada pergerakan aliran angin, cantik sekali dan berseni)

Dr Singa said...

masalah kutu

Nizam.Ariff said...

Sepa,
bab susu-menyusu ni sensitive la sepa... hahaha


Puteri,
Angin kuat masa tu.. air pasang petang....


Dr. Singa,
Kalau kutu, mesti dia minta kawanna tolong grooming.. hahaa

Kesuma Angsana said...

hehehe cam kenal je, cam kenal je !

Nizam.Ariff said...

Ka.
Bukan saudara....haha