Monday, January 27, 2014

Mencari burung yang sudi singgah...

.

Aktiviti yang dicetuskan oleh suara-suara burung di sekitar rumah.
Tapi kalau ada tupai yang datang pun bagus juga...

 




.





10 comments:

tasekM said...

saya suka tupai!

Nizam.Ariff said...

Tasekm,
Tupai chipmunk comel!

Puteri Purnama said...

selalu teringin nak buat macam ni, sediakan air minum dan makanan utk.burung2 liar yg.berterbangan disekitar halaman rumah, tapi ada kah mereka sudi singgah dan menjamu selera.

Nizam.Ariff said...

Puteri.
Kita berharap je la...ibarat burung terbang dipepeskan lada...

hairul392 said...

Ada ker burungnya yang bertenggek kat situ

hairul392 said...

Ada ker burungnya yang bertenggek kat situ

Nizam.Ariff said...

Dak Ai,
Ntah.. tak Nampak pun.... hahaha

Kesuma Angsana said...

mmg terbaik as usual kan !

Shark Kay said...

buat sendri ker..
nice..
kreatif.

Nizam.Ariff said...

KA,
Thanks...kak.

Shark.
Haah.. buat sendiri... nak beli mahal...