Wednesday, July 10, 2013

Malam nan indah...

.

Malam-malam yang cahaya...







 
Masjeed Jamek...



.

11 comments:

sudipVSsenduk said...

kalau pergi mana-mana semejid, mesti kagum dgn lampunya yg A++ tu..

Dr Singa said...

selamat berterawikh Nizam!!
dan bermoreh

tasekM said...

jaga tak marah ke ambik gambor dlm mesjid nih..?


.

Nizam.Ariff said...

SVS,
Tu la.. aku cuma tertanya2.. apakah itu emas pada lampunya?



Dr. Singa,
Moreh... hmm.... lama dah tak merasa moreh tu.... boleh buat satu entri pasal moreh ni.. moreh zaman dulu2...

Nizam.Ariff said...

TM,
jaga tak ada pun... ada jaga ke?
Siak ada la kut...
Lagi pun aku solat, lepas doa aku bukak la beg kamera... bukannya aku datang melawat macam pelancong inggeris...

Daddy Ziyyad said...

Malam ni tembak gambar tok imam masa terawih ye. ~haha

Nizam.Ariff said...

Daddy Ziyyad,
kalau kat kampung, aku tembak... sebab masuk dgn suasana surau berdinding papan...hehehe

Kesuma Angsana said...

wah cukup menarik picnyer !

Nizam.Ariff said...

KA,
Thanks...

gadisBunga™ said...

semalam aku terawih kat mesjid bukit indah. kelas design dia. tapi malas lak nak tembak tembak dengan tripod pon takde skrg~

Nizam.Ariff said...

GB,
Alaa... tembak je. Aku pun tu tak pakai tripod. Dalam 10 shot, takkan tak ada 1 yang menjadi, kan?