Monday, July 1, 2013

The spinning world...

.

Roda berputar...
Tapi bukan roda sahaja yangberputar... dunia pun turut berputar laju...
 
Kepada yang bergerak perlahan macam aku ini,
akan kelihatan aku ini seperti pegun jika dibandingkan dengan dunia yang berputar itu











.

8 comments:

CiKPuaNLawA said...

jangan pegun sangat....

nanti kita tak tahu bila kita kat atas ... orang akan ambil kesempatan tu untuk naik cepat...

kBai...

Nizam.Ariff said...

CPL,
dah tua-tua gini, tak larat nak berkejar macam orang muda...
baik duduk kat kerusi malas dan tengok sahajalah...

tasekM said...

aku teringat cerita ghost.


.

Nizam.Ariff said...

TM,
dalam cerita ghost tu aku tak pasti, dia orangg uli tanah liat ke uli daging batang pinang ...?

sudipVSsenduk said...

pernah try buat masa pi sarawak. Lain yg diajar, lain yg dibentuk

Nizam.Ariff said...

SVS,
yang tukang ajar tu duduk kat belakang macam cerita ghost tak? <- anggap ni soklan dari dak TasekM

Telor Power said...

pernah cuba main tanah liat ni....tapi al maklum la....tangan tak berseni. jadi hasilnya kalau dibandingkan longgokkan tanah liat asal dgn yg saya bentuk. tiada beza sgt

Nizam.Ariff said...

Telor Power,
Kakaka.... aku dapat bayangkan cemana tu...