Thursday, September 19, 2013

hidup bagai kan ..

dedahan yang melingkar dan di penuhi pepohon tumpangan yang menjalar menutupi permukaan kulit kayu...





12 comments:

sepa said...

o ruper nya dedahan itu bermaksud dahan-dahan, ingatkan bukak-bukak...!


rasa macam dipintalpintal uraturat di dalam kepala hotak bila merenung dahandahan yang bercabangcabang berselirat dan mengembang seperti sedang mahu mencengkam menggenggam ni yer.

CiKPuaNLawA said...

lagi hebat bahasa enchek sepa kita nih.. sampai tergeliat2 tulang temulang lidah ...
eyhh.. chop.. lidah tidak bertulang... ehehehhee....

sepa said...

CPL,

yang inipun, salahkan Dino jugak... hehehe


.

Nizam.Ariff said...

ye la - ye la, salah aku gakkkkk...


CikPuan, kalau tak silap itu kat taiping kan?

sudipVSsenduk said...

Samanea saman @ pokok hujan-hujan @ pokok pukul 5

Nizam.Ariff said...

SvS,
aku nampak cuma pokok duit-duit je... hahaha

Telor Power said...

pokok ni mcm di Taman Tasek Taiping aje

Nizam.Ariff said...

Telor, tu la.. aku agak gitu juga...


CikPuan, sila terangkan kegelapan kami...

Syed said...

Pernah once jln bawah pokok cam ni. Tetiba 'Prapp!!' dahan jatuh depan aku. Besar pulak tu!
Syukur tak kena.

Nizam.Ariff said...

Syed, org kata pokok jenis ni dahan dia rapuh..

CiKPuaNLawA said...

abg nizam dan dak telor...

betul lah tu .. tasek tepeng la nih...

pokok2 nye cantek2 yuuuu..... ;)

ate.. mengkome mengkome bukan nye oghang peghok ke... menanye macam tak tau bebenooo.... hehehe....

Nizam.Ariff said...

CPL,
ate pokok tu dah tumbuh merate-rate, payoh teman nak kenei tempatnye...