Monday, September 9, 2013

Mandi bunga

.

Inilah diantara hasil semaian dan tanaman yang dilakukan awal tahun ini.
Orang kata mandi bunga ni bagus untuk tubuh badan.
Aku tak pandai ilmu metafizik.
 
Berbanding bunga, aku lebih suka limau purut... wangi.












.

9 comments:

CiKPuaNLawA said...

limau purut ..kalau sental.. daki pon hilang...

suka juga limau purut....

pernah sekali beli... kunon nak buat mandi...

sekali tu ade orang tanya.. nak buat ubat ke dik...?!

ape dia ingat saya ni pakai susuk ke ape... hahaha....

Nizam.Ariff said...

CPL,
Hahaha....
nasib baik dia tak tanya "nak pegi bomoh mana dik?"...

sepa said...

buka baru sampai bro.

tengkiu.

Nizam.Ariff said...

Sepa,
Dah Sampai?
Syukurrr....

sebab kat selangor ni ada yang blom dapat lagi!

Ko baca nanti, ko pilihla mimpi mana yang paling memenatkan untuk dimimpikan ek..

CiKPuaNLawA said...

iye lahhh... dah bukak.. baru selak2.. tp lom menghayati... hehehee....

Nizam.Ariff said...

CPL,
baca sebelum tido... biar bermimpi lak ek..

Syed said...

I lagi suka serai. Tu le pewangi kereta saya.. hehe.

Telor Power said...

yang gambo last tu...gambo pokok apa?

Nizam.Ariff said...

Syed,
aku pun suka serai wangi tapi nak tanam tak boleh la...


Telor Power,
Aku tak tau nama pokoknya.. tapi banyak majlis bandaraya tanam kat S.Alam ni...