Wednesday, January 23, 2013

Air terjun Pelangi Petang yang cantik...

.

Ini sumbangan dari Dr. Singa.
Terima kasih kepada Dr. Singa, juga kepada kawan-kawan yang telah sama-sama menyumbangkan entri
 kerana sama-sama membantu aku meneruskan hayat blog ini.

Oleh kerana ianya sangat cantik, aku besarkan secukup-cukupnya.




Aku tak pasti ianya di mana.
Kita sama-sama harap Dr. Singa dapat bercerita sedikit dalam kotak komen.



.

18 comments:

tasekM said...

pergh... cantik betul.
dekat mana ni doc..?


.

kucingorengemok said...

aku teka: sipiso-piso... kalau betul dapat hadiah tak?

Nizam.Ariff said...

TM,
Tu la...

Kat mana ni Doc?

Nizam.Ariff said...

KOG,
Kita tunggu jawapan dari empunya foto..

Dr Singa said...

Err..

ni kat Berastagi..
Sumetera Utara

Si Piso Piso namanya...

[ piso=pisau]
karena air tu tajam bak piso

kucingorengemok said...

*joget lambak* ewaaaahhh!

CiKPuaNLawA said...

mabelessss.....

kak singa ku... bila nye nak berjimba2...

filter baru bila nak guna....?!!

Nizam.Ariff said...

Dr. Singa,
Hahaha.... KOG dah joget lambak tu! Aku tak sanggup tengok dia joget.. keh keh keh




KOG,
*tutup mata*
otak tengah bayangkan ko bergelek dgn tangan hayun kanan kiri tapi.



CPL,
pesal ko tak ajak je Doc ke situ lagi?

Dr Singa said...

ke ' situ' mana tu..?

CiKPuaNLawA said...

haahh la.. kemana..?!..

kak jom latar iskandar... wahahaahaa..

nak dekat kite ke kemansah dulu...

gadisBunga™ said...

sini port air terjun yg ada pelangi ni susah sikit nak jumpa. kalau ada marilah kita ke sana!!!

Nizam.Ariff said...

Dr Singa, CPL,

... apa lagi, ke Piso-piso la.. ambik foto air terjun pelangi... hahaha



GB,
Ko ajak dia orang berdua ke ajak aku ni? kalau ajak aku, jadi seram sejuk dalam keterujaan .... hahaha

Dr Singa said...

ko tu tak pernah nya nak join kita orang...
:P

Nizam.Ariff said...

Doc,
aku... pemalu... hahaha

sepa said...

memang cantik

Nizam.Ariff said...

sepa,
kat Malaysia tak ada ke camni?

Dr Singa said...

pemalu..??


ko tak mo bangun pagi sebenornyaaaaa...

Nizam.Ariff said...

Doc,
Shhhhh...!!!! Jangan cakap kuat2.

Aku pagi2 banyak keroje..
nak bagi itik makan, ayam keluarkan dari reban, nak siram pokok bunga....