Monday, October 21, 2013

Di Hujung Usia...

.

Walau pun berkarat, selagi belum reput usia ini, carilah kebaikan
yang masih boleh disumbangkan.
Jangan sesekali cari kehinaan... 



Malas nak edit...





.

9 comments:

Dr Singa said...

Nampak bayang kau pada cerek karat!

Nizam.Ariff said...

Dr. Singa,
Sebenarnya kata-kata tu merujuk kepada bayang2 tu juga.... hahaha

CiKPuaNLawA said...

haaaa.. nampak dia.... hehehehe....

ade jugak dah berkarat pon masih tak tahu nak menilai diri sendiri tu tahap mana....

macam pakai baju sendiri tapi ukur pulak kat orang laen...

kesiannn....

Nizam.Ariff said...

CPL,
intai kami antara Nampak...

sepa said...

kejap bro. wa tak paham.

lu tanam pokok tuh di dalam cerek, kemudian hidup2 pokok tuh lu rebus kah?

.

CiKPuaNLawA said...

selalu nampak tak rindu dahh... hahahaahaa...

take care bro...

Nizam.Ariff said...

Sepa,
kalau direbus dan diminum airnnya, nanti orang boleh tanam pokok pudina atas kubur pulak.... hahaha


CPL,
Hahaha...
ok....

sudipVSsenduk said...

mint tea 1!

Nizam.Ariff said...

Svs
Ada cara nak buat mint tea yg lebih khasiat...