Thursday, October 31, 2013

Ketika air pasang.... di Tanjung Emas, Muar.

.


Nanti kita sambung balik tentang foto kawan kita tu.
Kita tengok keseraman suasana petang di Tg. Emas.
 
 
 






 
 
 
 
 

.

7 comments:

CiKPuaNLawA said...

suram jerr....

menujuk kan se olah2 ... si penceritanya gundah gulana.. dalam kesuraman dan jugak dalam kepayahan serta kesakitan....

Nizam.Ariff said...

CPL,
Yaaaaa.... tepat sekali!
Kamu telah mula memahami aku...

sepa said...

aku nampak macam ko tengah geram nak terjun main air jeh...!
sekalisekala, bawak tuala, swimming trunc bro. bila jumpa air, terjun jeh... sekalisekala seronok eh berendam di dalam air, bro.!


.

CiKPuaNLawA said...

bertabah lah.... andai ujian sekarang ini penghapus dosa2 kecil yang telah di laku kan... redhailah dengan hati yang tenang....

betul kata bro Sepa.. cuba swimming... mandi lumpur panas ke... (tetiba .. mana nak cari lumpur panas kat pantai... huhuhu)

Nizam.Ariff said...

Sepa,
sebenarnya, aku geram nak memancing atau memukat sebab air tengah pasang naik...


CPL,
ok.. baik... nanti aku swim-swim.
kalau aku penat berenang, korang tolong tarik aku ke tebing...

Time Traveller said...

Cantik amik gambar mcm nie..
bila la boleh belajar amik gambar macam nie :D

Nizam.Ariff said...

TT,
Ini masih kurang cantik.. kalau ada kelengkapan yang betul, foto akan lebih sharp dan cahaya matahari yang terpantul di air seperti manik-manik kaca yang berjuraian...