Sunday, November 25, 2012

Pohon bertaup...

.
Tenang dan sunyi...




... hidup aku.



.

14 comments:

tasekM said...

bagus la.
sekurang2nya punya ketenangan....

aku.
kdg2 tenang pun jauh menjarakkan diri...




.

Nizam.Ariff said...

TM,
Pergh... skrg ko dah main susun ayat-ayat sastera ek...

Dr Singa said...

dah berkawan dengan ko ni..
terjebak lah bersastera-sastera ni...

gadisBunga™ said...

kalau tupai melompat2 mesti tak jatuh kan sebab pokok bertaup cenggitu?

Nizam.Ariff said...

Doc,
tak sangka, berpengaruh gak aku ni ek... hahaha



GB,
cakap bab tupai, semalam aku tembak tupai kat kampung guna senapang angin buatan sendiri... oleh kerana angin tak kuat, tupai tu rasa macam kena luku je kepalanya...

CiKPuaNLawA said...

biarlah bertaut.. dari bercerai di pukul ribut..
ape merepek nihhh...

Nizam.Ariff said...

CPL,
ishh.... macam kisah drama kehidupan jer...? hahaha

sepa said...

puitis kata2 dak TM ar...

Nizam.Ariff said...

sepa,
entah macam mana, aku berjaya membuatkan dia mengeluarkan kata-kata puitis... walau zahirnya dia nampak sungguh ganazs... hahaha

sepa said...

sungguh ganazs yer.!
ganazs comel agaknyer eh. hehehe...

Kesuma Angsana said...

aduhai, indah nyer pic ni!

Nizam.Ariff said...

Sepa,
Tak tau la comel ke tak...
Aku syak mulutnya comel gak tu... hahaha


KA,
Kalau tak silap, tu pokok ujan ujan...

tasekM said...

aku jongos la...


.

Nizam.Ariff said...

TM,
jongos tu bukan untuk jantan je ke?