Tuesday, November 20, 2012

Sesenja di Anjung Batu

.
Pekena ikan bakar di situ...














.

12 comments:

tasekM said...

kedai mana sedap?
aku kat anjung batu ni tak pernah makan ikan bakar..




.

tasekM said...

err.. lagi satu.
pi tgk Nina anak doc singa operate tulang belakang.
punya banyak.
ko kalau operate aku rasa dekat C3 je.
pi la buat...



.

gadisBunga™ said...

aku penah pegi. tapi dah golap gulita la time tuh.

ko baru beli tripod ke? atau tumpang taruk kat mana2?

sebab lawo...! :D

Nizam.Ariff said...

TM,
aku selalu g kedai yang paling hujung sekali... sebab parking besar dan ada surau disediakan pemilik...



GB,
ko macam tau-tau je...

aku letak kamera di atas tembok pagar simen tepi sungai tu... hahaha

sepa said...

cerita ikan bakar,
tapi...
buh gambar batu, perahu...!

konpius aku...!!!

batu pun batula,
perahu pun perahula...
...dan aku bayangkan makan batu di dalam perahu...!!!

:P

Nizam.Ariff said...

sepa,
masa tu ikan tengah dibakar... tu sebab fotonya belum ada lagi...

CiKPuaNLawA said...

kat mana ni... cantek jugak...

nak jugak ikan bakar...

chop... gambo pon cantekk...

Nizam.Ariff said...

CPL,
kat anjung batu.... ikan bakar

Nur-nba said...

Anjung Batu... tak pernah dengar.. Cantik gambarnya..

Nizam.Ariff said...

Nur-nba,
anjung batu kat Melaka, jeti yang nak pergi ke Pulau Besar, Melaka...

CiKPuaNLawA said...

bukan kat umbai kaa.. laen tempat eyhh.. ari tu g umbai x jumpa pon anjung batu..

Nizam.Ariff said...

CPL,
kalau kat umbai, kena jalan ke depan ke arah Muar lagi... ada jeti Anjung Batu..