Thursday, November 1, 2012

Seni menangkap objek yamg terbang laju ya amat!

.
Foto tak berapa sharp sebab tangan cepat lenguh nak topangkan kamera.
Tripod tak ada...











.

12 comments:

CiKPuaNLawA said...

hebatt...
kite tgh menggugel panning camne nak buat...

tasekM said...

kome main merocon raya haji ye...?



.

Nizam.Ariff said...

CPL,
dah gugel nanti, ko try buat eh...
nak tengok...



TM,
tak...
itu saki baki foto raya puasa lepas
aku simpan sebab takut polis tengok, jadi bukti bergambar pulak. karang...

Dr Singa said...

jom main flower fire!!

Nizam.Ariff said...

Doc,
Jom....

errr... sapa nak belikan?

gadisBunga™ said...

bunga api aku stok raya pose pun tak abis abis lagik!

Lady Windsor said...

err kalu bunga api aku suka yg batang banyak asap tu. ko patahkan kecik-kecik, cucuh api, lempar. melompat2 jadinya..

Nizam.Ariff said...

GB,
balut elok2 jangan kasi masuk angin, raya tahun depan boleh guna... tapi silap2 dia meletup premature...



LW,
macam tulah yang buatkan banyak baju-seluar berlubang-lubang...

Kesuma Angsana said...

terbaik lah yg ini! KA suka pic2 u

Nizam.Ariff said...

KA,
tunggu raya tahun depan baru boleh buat lagi foto2 gini....

Nur-nba said...

Sangat ok.. Sendiri yang ambil tentu tak menjadi.

Nizam.Ariff said...

Nur NBA
belum tentu..mungkin jadi..