Wednesday, May 1, 2013

Rotten...

.
Dibiarkan membusuk...
setelah puas digunakan.
Sudah adat...











.

13 comments:

CiKPuaNLawA said...

rialiti kehidupan...

dah tak nak buang ja merata2...
tanpa rasa belas kasihan..
tanpa rasa simpati....

Dr Singa said...

korang dua orang ni dulu ambik sastera eh...

Nizam.Ariff said...

CPL,
Hidup kadang-kadang memang perlu banyak pasrah...


Dr. Singa,
Kami mungkin guna buku rujukan yang sama... keh keh keh

tasekM said...

ini semua salah org jantan!
eh..?

hahaha...


.

CiKPuaNLawA said...

ellooo... jgn nak pasrah sangat... tak baik...

redha dgn ketentuan Allah ... takpe...

(eyhh..!!...tetiba cakap macam kakak kawasan... silap intonasi lak masuk sini... tetiba emo...!!... haahahaa..)

Dr Singa said...

Aku tetap kata salah umno!!

Nizam.Ariff said...

TM,
Ahh.. ko ..!
Gender Bias!!!



CPL,
Ya.. ya... aku setuju je dgn kata ko tu
(cakap tenung bawah kaki ketar2 takut)



Dr. Singa,
bukan ke ikon 'like' kat wordpress tu ke?
keh keh keh...

sepa said...

...ko mengundi tak.?! letih dah aku buat sketsa dan satira, nak pujuk ko mengundi...



.

Nizam.Ariff said...

sepa,
tak...
jiwa belum sampai la...

Syed said...

Nizam, kalau I kan, I letak camera atas pasir sedekat mungkin pada bangkai ikan tu. Sure dpt shot yg 'rotten' habis!

Tapi kena sepit hidung la..hehe.

Nizam.Ariff said...

Syed,
oooo.. gitu..
kalau aku jumpa bangkai ikan, atau bangkai2 lain aku akan buat...

kalau aku tak muntah dulu la.... hahaha

Kesuma Angsana said...

itulah realitinyer...

Nizam.Ariff said...

KA,
ya.. dan perlu ditelan