Friday, October 5, 2012

Bunga-bunga 'plastik'...

.
Aku ingin kongsikan foto-foto yang begini pula...
Foto tentang kayanya warna-warna di dunia...
















.


12 comments:

Dr Singa said...

boleh pegang tak bunga-bunga tu..?

Nizam.Ariff said...

Doc,
kalau lebih dari 5'10" boleh pegang... hahaha

tasekM said...

petikkan aku sekuntum....

gadisBunga™ said...

macam jeli dalam lincikang. heheh~

Nizam.Ariff said...

TM,
tak nak..
nanti kena saman.... hahaha




GB,
hah.... dah kempunan nak makan laichikang la.. pegi cari semangkuk...

sepa said...

sangat berwarnawarni.

*eh. ko print la kat baju. cantik tu. pakai baju bungabunga. hehehe

Nizam.Ariff said...

sepa,
nanti org kata aku mat bunga2...

gadisBunga™ said...

takpe la jadi mat bunga pun. boleh geng dengan aku. ahahaha!!!

CiKPuaNLawA said...

lip lap..lip lap....

kat iCitY kah ini....?!..

ke belakang rumah je... hehehe

Nizam.Ariff said...

GB,
eh.. betul gak tu...
*wink-wink* ... auww...


CPL,
huh... kalau kat belakang rumah aku, mau aku kena tebas dek mak mertua aku.... pokok tak mendatangkan hasil, katanya.... hahaha

Jna marcello said...

nice1 ;)

Nizam.Ariff said...

Jna,
thanks....;)