Thursday, October 18, 2012

Warna-warna yang mengalir bak Sungai Rajang

.
Kita main pancawarna semula ek...










Foto yang ini kalau ada sesiapa yang boleh teka apa benda yang melintas, dia memang power !






.


8 comments:

CiKPuaNLawA said...

hebat kan....!!

gadisBunga™ said...

dah lama aku tak berlight trail

tasekM said...

tak tau.
aku tak power.

Nizam.Ariff said...

CPL,
timekasih...



GB,
dah jarang keluar malam, payah nak light trail, kan?



TM,
aku pun lupa cahaya dari mana tu.. hahaha

sepa said...

Sungai Rajang banyak kayu balak hanyut der... tak dak kaler2.! airnyapun kuning berlumpur sebab di hulu sana depa rakus tebang balak, jugak tolak tanah buat kebun sawit...!!!


:P

*kaler2 cam nih mgkn sg Melaka eh... hehehe

Nizam.Ariff said...

sepa,
sungai melaka takde gak kaler2...
sungai bangkok ada kaler2.... musim perayaan air

Kesuma Angsana said...

kena gambar2 ko selalunyer sgt2 menarik ??

Nizam.Ariff said...

KA,
sebab yang lain semuanya tak menjadi... hahaha