Tuesday, October 9, 2012

Lihatlah duniaaaa..!!!! Lihatlah dalam kekaburan...

.
Sekali-sekala, lihatlah dunia dari kaca mata yang kabur.
Mungkin dalam kekaburan itu ada terselit satu hikmat
satu pengertian yang mungkin memberi satu erti yang lain...













.

7 comments:

tasekM said...

ni nak mengaku seni lagi la ni kan...?

seni kekaburan.

:p




.

Nizam.Ariff said...

TM,
Ini kalau aku letakkan foto ni kat kubur Van Gogh, mau dia melompat keluar dari kubur lalu menangis sampai guling-guling hempas-hempas badan dek kagum... taw...

Kesuma Angsana said...

menarik lah!

Nizam.Ariff said...

KA,
terima kasih...

sepa said...

cheeeh...!!! van Gogh tak la lukis kabur cenggini...!!! objek biasanya dia lukis terang dan jelas dan bergema... backdrop iyer la dia lukis kabur.


eh... yang lompat2 guling2 nangis2 dan terkencing2 kat kubur van Gogh tuh ialah katak.!

*satu lagi, nama van Gogh, v-nya hurup-kecik. nama penuhnya Vincent van Gogh.

:P

gadisBunga™ said...

katak pun pandai menghargai seni tawww....~

*aku terkomen kat komen sepa pulak. kuikuikui~

Nizam.Ariff said...

sepa,
aku cuma bagi contoh je.. hahaha

katak pun katak la... janji nilainya berjuta-juta... hehehe




GB,
ko sokong aku kan? .. kan?
hahahaha