Wednesday, December 5, 2012

Langit dan Bumi

.
Daun-daun yang hijau... dan langit yang biru
Macam BN dan PAS
Satu di langit dan satu di bumi
Jauhnya mereka...


Di dalam semak lalang itulah aku mengejar rama-rama comel yang aku entrikan sebelum ini







.

9 comments:

kucingorengemok said...

biru langit camni biru pkr, bro

Nizam.Ariff said...

KOG,
Hahaha... betul juga tu.
Nanti aku cari bunga-bunga merah... baru umno... hahaha

tasekM said...

pandai KOG..
setuju!


.

Nizam.Ariff said...

TM,
KOG memang pandai...
tapi dia tgh sibuk tu...
blog tak berupdate seminggu lebih.
aku syak dah seminggu lebih gak la dia tak makan kat kedai mana... hahaha

gadisBunga™ said...

indah sunguh backlight mengena daun tuh~

sepa said...

gambar no.2 tuuu... pokok jambu batu ka itu.?!

.

Nizam.Ariff said...

GB,'
masa tu matahari cerah... angle menarik sungguh...


sepa,
tak.. itu daun pokok cempedak..

Kesuma Angsana said...

combination warna yg sesuai sgt dgn mood2 PRU skang ni

Nizam.Ariff said...

KA,
tapi aku non-partisan
dan aku tak daftar mengundi pun.... hahaha