Monday, December 17, 2012

The Chatcibor Song..

.
'ssssshhhh...' aku kata
'aku tak makan ko...' kata aku lagi
'sebab aku makan nasi lauk ikan puyu, bukan lauk chatcibor.' dan lagi.






Dia baik. DIa tak lari pun walau aku datang dekat-dekat dia... hi-5 fren!






.

4 comments:

tasekM said...

dah lama aku tak menembak cakcibor.
hari tu ada jumpa sekor.
dah bangsa tak reti duduk diam pulak...



.

CiKPuaNLawA said...

kecik2 suka tangkap pepatung canggini masuk dalam plastik yang dah lubang2 kan...tak tangkap masuk dalam kanta lens tapi..sebab masa tu kamera pon tak tau amenda....hehehe

skang pon tak pernah cuba tembak object dekat2 .... kalau ada cuba pon gagal..

Kesuma Angsana said...

serius cantik tu !

Nizam.Ariff said...

TM,
chatcibor beso memang payah.... tu yang aku kejar yg kecik2 je...



LW,
cuba la snap close up... ia ada jarak fokus tertentu. kalau dekat sangat, ia tak boleh fokus kecuali kalau guna lensa makro...


KA,
bila nak tangkap2 gambar gak ni kak?