Thursday, December 6, 2012

Anak Ikan

.
Dua foto yang mungkin tak ada kena mengena...
Tapi anak-anak ikan itu mengingatkan aku kepada sesuatu... sesuatu yang sungguh silam sifatnya
Tapi aku lupa...



Anak ikan kepala batu? Atau ikan Guppy? aku tak kenal kerana jauh...


Seekor ikan puyu naik ke atas mengambil udara... tiba-tiba aku teringin mahu pancing ikan puyu tu tapi biarlah, masih anak lagi...



.

9 comments:

CiKPuaNLawA said...

xde ikan puyu pon....
chop..tak nampak.. ehheee..

gadisBunga™ said...

ikan bilis.

Nizam.Ariff said...

CPL,
sekilas ikan di air sudah ku tahu jenis spesisnya.. hahaa
cara dia 'manggak' tu stail ikan puyu...



GB,
ish... kesasar sungguh tu ... hahaha
tapi, tak taulah kalau boleh dikeringkan dan dibuat ikan blis...hmm.. idea menarik tu..

sepa said...

ko berahi nak terjun berkubang dalam kolam tu eh.!

tasekM said...

line aku ni punya teruk.... sekeping gambar pun aku tak dpt nk tgk.

heh~




.

Nizam.Ariff said...

Sepa,
aku tak berahi.
tapi aku berani nak terjun situ... hahaa




TM,
Hah.. ko jadi macam aku 2 minggu lepas.
satu hapah mende gambar foto tak nampak....

Kesuma Angsana said...

nice pic ni !

Lady Windsor said...

nice pic ni.
anak ikan bocat ada?

Nizam.Ariff said...

KA,
thanks..

LW,
Ikan bocak?
aku tak kenal.... hahaha