Sunday, April 21, 2013

Dr. Singa - Rumah di Kampung Baru

.
Ini foto titipan Dr. Singa..
Katanya ini rumah di kampung baru.
err... dia tak ada pesan apa-apa... hehehe



Pergh... jalinan warna yang anggun! Dibelakang hue biru dan di depan warna merah dan perang..




Terima kasih Dr. Singa...

16 comments:

sepa said...

bangunan cantik kat belakang tuh dah ruper miniature eh.!

sepa said...

eh tak, macam wallpaper... apsal aku rasa macam pernah tgk gambar nih...! bukanker gambar nih ada dlm blog CPL jugak ker.?!


.

Nizam.Ariff said...

sepa,
dia orang pegi sama-sama ke sana hari tu la... tu sebab temanya sama tapi gambor tak serupa...

Dr Singa said...

ha ah Sepa..
ni time gi Kampung Baru hari tu dengan CPL

Dr Singa said...

ehh.. aku ada pesan..
aku jemput sama-sama keluar ambik gambor dengan kita orang..
:P

Nizam.Ariff said...

Dr. Singa,

(nyanyi2 sambil pekup telinga buat2 tak dengar).... hehehe

CiKPuaNLawA said...

ade sidai suar katok la kat rumah tu.. hehehee....

Nizam.Ariff said...

CPL,
hah... aku baru nampak...!

tasekM said...

spender besor kaler putih tak de?

keh2



.

Nizam.Ariff said...

TM,
jemur kat dalam rumah kot..

Dr Singa said...

hahahahhaah!!

spender besor tu boleh buat kibor masa hari ngundi nanti!!

Nizam.Ariff said...

Dr. Singa,
nak letak logo apa ek yg sesuai kat spender putih tu?

Dr Singa said...

hahhahaaaa...
tak mo letak logo..
letak background hijau..

Nizam.Ariff said...

Dr. Singa,
Tu kalau berkibar2, pasti masam baunya... hahaha

Syed said...

A wonderful juxtaposition! Well done doc.

Nizam.Ariff said...

Syed,
Dr. Singa dah pakar dah tu...