Tuesday, September 25, 2012

Dalam kehijauan kota raya....

.
Untuk koleksi terbaru ini, aku mulakan dengan niat yang segar dan mekar..
aku mulakan dengan yang hijau-hijau...












Niat sebenar aku ambik foto ini ialah untuk nak test kamera aku selepas aku pergi ke kedai Nikon di Alamanda. Di kedai yang sama juga aku dapat tahu yang Nikon aku isi perutnya dah meragam...




.

9 comments:

gadisBunga™ said...

nice photos.

tapi kamera ko kesimpulannya ok dak? cemana boleh meragam isi perut tuh??

Dr Singa said...

Hoh!!
apa yang rosak..?!

tak mo trade in ..kah..?

kucingorengemok said...

bukan kamera tu 'agak baru' ke?

tasekM said...

ni mesti simpan kamera sebelah tv ke... radio ke... komputer ke...

tak boleh ye encik....

kamera akan jahanam.




.

Nizam.Ariff said...

GB,
kesimpulannya, aku belun repair lagi... huhuhuhu
puncanya? entahlah... tak dikenal pasti...



Doc,
aku tak sangguh trade in... once connected its for life... huhuhu




KOG,
ye, memang agak baru tapi nasib kami dah jadi begini... huhuu




TM,
aku rasa aku belai dia dengan penuh manja dan kasih sayang... kenapa dia masih merajuk gitu ek? huhuhuu

Kesuma Angsana said...

paling KA suka, hijau hijau & hijau !

Nizam.Ariff said...

KA,
segar je mata memandangnya kan?

satu lagi, birunya laut...

sepa said...

cantik jugak ambik gambar buluh ar.

kejap. nak tanya. ko tak kena miang buluh.?!

Nizam.Ariff said...

sepa,
pernah...
cara aku buang miang buluh agak unik...
aku sapu-sapukan ke rambut.... nanti hilanglah miang tu....