Wednesday, September 19, 2012

Jasa yang dilupai..

.
Dibiarkan berkarat...
tapi tak dibuang.
kenapa?







Sejenis seksaan? (dengan membiarkannya mati reput secara perlahan-lahan)





.

13 comments:

sepa said...

tidak dibuang, mungkin kerana menghargai jasanya.
tidak dibuang, mungkin kerana ada kenangan bersamanya.

*ah.! apsal ko tak buang.?!

Nizam.Ariff said...

sepa,
aku tak buang sebab bukan aku yang punya... hahaha

CiKPuaNLawA said...

kenapa mahu di siksa... di buang saja biar derita itu pergi...

ewahhh....

ni kalau gergaji kayu pon dah tak putus..

Nizam.Ariff said...

CPL,
bukan setakat tak putus.
kalau dah berkarat macam tu, silap2 asyik terkepit je...

Kesuma Angsana said...

wei karat betul tu

tasekM said...

sibuk.
tak de masa nk buang...

:D


.



Nizam.Ariff said...

KA,
dah lama sangat tu kak.
pemegangnya je yg tak karat lagi sebab dibuat daripada plastik...



TM,
tak ada yg nak bertanggungjawab kalau dibuang... hahaha

Dr Singa said...

kamera ko dah ok zam..?
jangan buang tau!

Nizam.Ariff said...

Doc,
tak buang.... ada lagi.
tapi masih tak repair pun lagi.... huhuhu... gunakan je la setakat yang dia mampu...

haniaiman said...

bisa ni kalau terkena karatnya..hati2 der..

Nizam.Ariff said...

LadyD,
betul tu.. kena inject sedas kalau luka kena karat tu....

gadisBunga™ said...

supaya jurufoto hebat boleh abadikan dia dalam gambo lahhh...

Nizam.Ariff said...

GB,
aku rasa pun macam tu la..
so, bila ko nak datang ke rumah tu nak ambik gambor? hehehe