Monday, September 24, 2012

Paip ke arah langit...

.
Stok terakhir aku buat masa ini.
aku akan masukkan stok baru sikit masa lagi.











.

10 comments:

CiKPuaNLawA said...

ingat meludah kelangit jer...
paip kelangit pon ade yer... hehehee...

Dr Singa said...

boleh buat air pancut ni!!

tasekM said...

aku nk tuduh ko je yg putor bg terbalik paip tu..




.

gadisBunga™ said...

kalau bukak air, pastu digoyang2kan kepala paip tu...taruk torchlight kat bawah - dah boleh jadik dancing fountain dah nih!

Eny Yusnizar said...

lain dari yg lain.. creative!

Nizam.Ariff said...

CPL,
aku tengok kepala paip tu dah terteleng macam tu... hahaha



Doc,
Pancuran air boleh...
bab pancut-pancut air ni aku sensitif sikit nak tulis.. keh keh keh



TM,
takdenyer... paip tu pun dah reput tu. aku syak leher dia longgar dan terpaling sebab atasnya dah berat...



GB,
kalau buat gitu, batang paipnya yang patah.. tapi kan, kalau buat cantik juga tu.. ah.. ko memang org landscaping.. patutlah idea ko ada je... hehehe


Erny,
saja jalan2 di rumah lama bapak dan terjumpa macam2...

Kesuma Angsana said...

he he menarik ni

Nizam.Ariff said...

KA,
hehehe... pelik.

sepa said...

ooooo... itu pili ala2 Periuk Kera.! hahaha

Nizam.Ariff said...

sepa,
tak nampak pun dia punya penutup.. periuk mesti ada penutup kan? nak elak serangga lari....