Wednesday, September 5, 2012

Emosi Hari Raya...

.
Diantara emosi-emosi yang terakam di hari raya...




arnab comel yang nyaris kena goreng...



seorang budak yang merajuk di balik pintu tak nak masuk beraya...






.

8 comments:

Dr Singa said...

comelnyaaaaaaaaaa arnab itu!!
Lion Head kah ..?

sate arnab best per... !!

tasekM said...

doc,
penyapu head.

keh2.


.

Nizam.Ariff said...

DOc,
aku tak kenal jenis2 arnab ni...
macam Jin kepala berjambul adalah... hahaha




TM,
Hah.. penyapu head pun boleh gak...
kalau disembelih, kepalanya diawetkan lepas tu dicucuk dgn batang buluh dibuat penyapu atau mop lantai... hahaha

CiKPuaNLawA said...

kite makan sate arnab..
tapi ade org tak makan jugak arnab.. dia kate kesian.. ahhaaa...

Nizam.Ariff said...

CPL,
aku rasa masih ramai yang nak makan arnab tapi masih tak sanggup... hahaha

elyna mirsada said...

hehe..mjuk lak dy..budak 2 dpt duit ry ek..nice photos

sepa said...

kejap. nak tanya. jangan marah na. kalau gambar atas tuh, anak ko. gambar bawah tuh, bakal menantu ke?!

Nizam.Ariff said...

elyna,
dia nak duit raya tapi dia tak nak masuk ikut abahnya.. dia nak balik sebab dah penat , ngantuk agaknya.. hahahaa



sepa,
tak... gambar bawah tu aku tak kenal anak siapa... kalau nak jadi menantu aku, aku kena interview siap buat internship kat dapur rumah aku... keh keh keh