Monday, June 18, 2012

The 4th element

.
Elemen yang penting dalam menikmati durian... tertinggal dalam entri sebelum ini...








.

11 comments:

gadisBunga said...

dalam tu kene celup kulit durian. kasi hilang bau kat tangan.

Nizam.Ariff said...

GB,
ko betul2 ke nih?

ko tipu ek?? hahaha....

Kesuma Angsana said...

hehe kreatif giler diorang ni

gadisBunga said...

nizam,

nak tau betul tak betul...try lar.

harharhar~

tasekM said...

benda apakah itu...?
tak faham aku.


.

tasekM said...

tong cat tu kan...?


.

Nizam.Ariff said...

kesuma angsana,
itulah sebenarnya 3R- rembat, reuse, recycle... hahaha



GB,
Kooooo.....! Kalau tangan aku berkudis, siap ko. aku cari ko kat Selatan Tanah air sana tu....



TM,
ha ah.. tong cat untuk basuh tangan selepas makan durian...

sepa said...

lepas makan durian, duduk depan bangku,
buka pili air, dan mandi terusss...

hehehe.

ratu siput said...

salam kenalan dari RS.cantik2 foto yg diambil.suami RS pun minat tembak menembak jugak.boleh tgk blog dia kat sini http://penunggu-gurun.blogspot.com/

Nizam.Ariff said...

sepa,
ingat air terjun ke?

hahaha

Nizam.Ariff said...

Ratu siput,
salam kenal jua...

ye ke? bolehlah kami share-share bloglist nanti... tapi aku ni amatur je...