Saturday, June 23, 2012

The monumen

.
Aku buat eksperimen, konon-kononnya nak buat light grafiti macam orang lain buat.
Tapi lampu suluh aku besar dan aku tak nak buat di luar rumah. Lagi pun aku tak ada tripod.
Jadi, aku suluh je la tabung duit syiling anak aku...












.

7 comments:

Eny Yusnizar said...

gambar first looks like real bagunan tabung haji... awesome!

Hanamiko Sakura said...

eksperimen yang berjaya ^^

ckLah @xiiinam said...

Tripod, ckLah dapat percuma masa beli kamera Disember lalu, masih dok dalam kotak. Belum belajor gunakan. Huhu....nak belajar dengan dak Tasek ni.

Nizam.Ariff said...

Eny,
ye ke? thanks...



Hanamiko,
tak berjaya, sebenarnya aku nak buat light grafiti.... huhuhuhu




Cklah,
alaaa... tak payahlah belajar...
bagi aku tripod tu je.. hahaha

sepa said...

Ko pun ada tabung neyh.

Dah tak pakai tabung buluh, atau tabung tin milo bebudak la ni ar...

:)

tasekM said...

celah mana grafitinya tu bang...?

cer cakap...


:D



.

Nizam.Ariff said...

Sepa,
dulu inilah monumen penting orang melayu selain PWTC, kan?




TM,
belum lagi.... ini monumen je...