Thursday, June 28, 2012

Light beams

.
Bukti bahawa udara kita masih berjerebu tebal.



ngam-ngam je lampu tu suluh papan tanda...



Perasan tak ada sekawan burung gagak tengah tidur atas tiang lampu?







.

10 comments:

sepa said...

banyaknyer burung..!!!

haniaiman said...

mana ko tau burung2 tu tgh tido?...tgh chating2 kot...kan.

tasekM said...

ooo... kt tiang satu lagi tu eh...
jenuh aku tenang..



.

sepa said...

TM, jangan tenung lamalama eh... itu hanya burung...!!! :p

Nizam.Ariff said...

sepa,
aku pun tak nampak mulanya... dah cuci filem baru nampak...




LadyD,
sebab akuk tenung foto tu burung2 tu tak gerak-gerak pun... statik semacam je.... hahahaa





TM,
koooooo... kalau bab burung... hish!



Sepa,
selain burung, dia juga obses dengan kucing belaan jirannya...

Kesuma Angsana said...

kreatif giler lah gaya fotografi nko ni!

elyna mirsada said...

cmel je brurng2 tu tdo..cm beratur,he2

Nizam.Ariff said...

Kesuma Angsana,
takla kreatif sangat kalau setakat skodeng burung tido tu.... hahaha





elyna mirsada,
comel-comel pun burung gagak tuuu... busuk wo.... hahaha

gadisBunga™ said...

aku suka konsep fotoshoot ko yg ini.

nak tiru!

Nizam.Ariff said...

GB,
kena tunggu jerebu kaw-kaw waktu malam la.... hahaha