Wednesday, June 6, 2012

Ada nampak nombor...

.
1011.
Ini koleksi terakhir di Pusat Sains.
Inventori aku dah kosong. Tak tau nak ambik foto apa lagi ni...










.

7 comments:

tasekM said...

ambik la gambor diri sendiri... hehe.



.

sepa said...

ko ambik gambo bayangbanyang wayang kulit la pulak... :p

Aku said...

TM,
aku tak ada bayang-bayang yang cantik untuk tatapan umum... huhuuhu...



aku bukan Azlan yang bayang-bayangnya saja pun dah boleh mengalahkan kehenseman Aaron Ajis...




Sepa,
nantilah aku cuba skodeng kat taman Tasik.... mungkin aku dapat aksi wayang kulit kat sana... keh keh keh

gadisBunga said...

self potret. hidung. mata. telinga. taik lalat.

Aku said...

GB,
taik lalat tak bleh.. aurat.. aauww!!!

hahaha

gadisBunga said...

oo. aku tau dah taik lalat kau kat mana.

:D

Aku said...

GB,
errkk!!! Alaaaaa......
jahat!