Monday, June 4, 2012

Bersandar

.

dinding tu yang senget, bukan kamera yang senget tau...











.

8 comments:

amn said...

akhirnya dapatlah aku scroll sampai ke dasar laman...

Aku said...

Azani,
sehari dua ni blogger hampeh sikit kut...

aku pun kadang2 asyik sangkut je....

sepa said...

betul la. dinding tu yg senget ar...

:p

tasekM said...

beli speedlight.
aku nk tgk muka arep.



.

gadisBunga said...

pusat sains lagi eh??

Aku said...

sepa,
betul2... senget tapi tak jatuh...



TM,
tak menyanggup nak beli lagi ni. RM500 tuuuuu.... huihh.... takpe, biarlah aku ambik gambor waktu siang jer la.. itu kemampuan teknikal kamera aku buat masa ni...






GB,
haah.... dah pegi sana?
kata hari tu nak pegi...

haniaiman said...

eleh..ngaku jelah ko yg senget..ops..

Aku said...

ladyD,
dinding tu yg melengkung... aku tak mampu nak lawan gravity.... hahaha