Monday, July 23, 2012

Botol-botol yang terikat dengan benang halus...

.
Aku harap ini adalah salah satu petua untuk melanjutkan usia setangkai bunga.
Dan bukan minyak senyonyong 'in-the-making'.






 






.

19 comments:

tasekM said...

nak buat mende tu...?


.

Nizam.Ariff said...

TM,
entahlah... dia kasi tangkai bunga tu air+gula kut... aku tak de la pulak terfikir nak sentap satu lepas tu minum...

doc said...

kreatip kan!!

tahun lepas depa guna tabung uji yang kat lab tu

ratu siput said...

em kalau ada yg taktau tujuan sebenar mesti dah pk bukan2 kan.ehehe..

Nizam.Ariff said...

doc,
tapiii.. dia guna botol minyak atar.... dan botol minyak atar tu ada nilai mistik... huhuhuh




Ratu siput,
aku tak tau nih... huhhuhu.
apa tujuannya ek? aku syak cuma nak kasi bunga tu kekal malar segar je...

sudipVSsenduk said...

ingatkan nak tunjuk cara2 buat minyak guna2... baru je nak capai kertas & pensel kontot

Nizam.Ariff said...

sudipvsenduk,
aku pun pada mulanya ingat camtu gak... hahaha

gadisBunga™ said...

lepas baca komen aku masih blur.

nak buat apa sebenonye tuh?

Nizam.Ariff said...

GB,
aku syak dia gunakan untuk letak tangkai bunga... dulu ada yang letakkan tabung uji tapi aku rasa tabung uji tu dah melampau... hahaha

CiKPuaNLawA said...

macam bolol minyak attar jee...

baru saya tau kenapa bunga wangi...

bunga2 tu pakai minyak attar rupanya...

ahahaaaa....

selamat petang enchek nizam....

dan selamat berbuka puasa jab2 lagi..

Nizam.Ariff said...

cikpuanlawa,
Hahaha... harus ada juga bunga yang berbau 'Hugo Boss' atau 'One Drop - Apple' kakaka...

selamat berbuka jua buatmu, puan.

sepa said...

ko pernah cuba gantung kat leher tak?

Nizam.Ariff said...

sepa,
aku nak cuba tapi belum sanggup nak layan wanita-wanita.....

gadisBunga™ said...

try la dulu. kehkehkeh!

Nizam.Ariff said...

GB,
besor je gelak ko tu....
rasa tercabar gak nak cuba nih.. keh keh keh..

eeeii.. tak nak la.. nanti terikat dgn setan botol minyak atar tu... dia nak darah anak dara 7 orang, mana aku nak cari.. hahaha

doc said...

bro..
jom putrajaya ahad pagi ni jommmmmmmmm

:)

Nizam.Ariff said...

doc,
pagi tido la doc..... kakaka
malam2 la... tembak bangunan kena suluh lampu sorot warna warni...

doc said...

ahahaaa..
malam aku tido la !!

Nizam.Ariff said...

doc,
ala... sekali sekala jadi mambang malam, apa salahnya.... pontianak tak ada nak kacau... hehehe