Tuesday, July 3, 2012

The Cake that smells like a teen spirit

.
Makan kek ramai-ramai, barulah seronok.
Kalau seorang diri, kek yang sedap pun terasa macam bengkang ubi kayu.





8 comments:

tasekM said...

sambut befday eh...?


.

gadisBunga™ said...

bengkang ubi kayu pun sedaplah!

Nizam.Ariff said...

TM,
tak lah... hari tu aku ada interview orang untuk paperwork aku...




GB,
Ko suka ek?
errr... sedap, bengkang ubi pun sedap...

sepa said...

pulak dah...!!!

cer ko duduk sorangsorang di balkoni, mengadap laut di satu petang yang cerah, di atas meja ada cheesecake atau tiramisu dan ada secangkir capuccino...

nescaya ko akan merasa makan kek kekadang lebih asyik sorangsorang...

:p

Nizam.Ariff said...

sepa,
mungkin juga tidak.
tak sedap kalau mama tiada di sisi.. keh keh keh

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

huuuuuuu

;)

Kesuma Angsana said...

best je nampak... klu wat sendiri lg sedap !

Nizam.Ariff said...

Khairul Hakimin,
;)....
bengkang!



Kesuma Angsana,
nak makannya sepotong je, kalau buat sendiri terpaksa buat banyak2 makan pun hari2 nak habis kan, cukup seminggu badan debab..! Hahahaha