Wednesday, July 25, 2012

Bunga-Bunga yang tergantung

.
Rajin sungguh orang berkenaan mengikatnya.










.

12 comments:

ratu siput said...

cantikkkknyaaaaaaaaaaaaa kalau banyak2 kan...pastu kita lalu bawah dia...uishh..nak feel ala2 dlm garden japlah... :)

sepa said...

ko la nih apsal brader... obsesi kat bungabungi nih...

jgn jd mat bunga ar...!!!

:p


*aperaper hal gambo nih canteeeeekkk!!! :)

doc said...

avi aci pandai gentel gentel dan gantung gantung bunga bunga ni

CiKPuaNLawA said...

bunga tanjong ade...

tasekM said...

drsinga,
aku syak yg menggentel bunga ni bukan aci la.
barangkali ane nih...




.

Nizam.Ariff said...

Ratu Siput,
kalau aku (lelaki) prefer lipat dan ikat duit kertas RM100... hehehe...



Sepa,
jiwa keperempuanan aku menyerlah di bulan Ramadhan la brader... aauuww..



doc,
itu pesen ikat kat sanggul kan?
bunga tu wangi woo...




cikpuanlawa,
ada ye?
aku tak kenal sangat nama bunga2 ni...




TM,
ane yang gentel?
ko mencarut dalam bulan pose ek?

gadisBunga™ said...

dulu aku slalu beli bunga kat aci bunga tepi jalan. ane pun ada tengah gentel bunga juga. tapi aku beli bunga yg belum kene gentel la.

Nizam.Ariff said...

GB,
ko beli sekuntum-sekuntum je la ek?
wangi betul bunga tu... boleh naik bulu roma tau...

ckLah @xiiinam said...

Teringat, aci belakang rumah.yang selalu curi kuntuman cempaka tepi pagar. Mau bikin semayang punya, katanya. Sudahnya ckZahan tebang pokok tu sbb tk mau terus jadi pembekal peralatan semayang depa. Padan muka ckLah dan aci tu...

Nizam.Ariff said...

cklah,
nak sedekah tapi silap orang, tak bleh sedekah... hahaha

haniaiman said...

wah, dalam blog ada taman..sukeee...

Nizam.Ariff said...

LadyD,
dalam hati aku juga ada taman... keh keh keh