Wednesday, July 11, 2012

Seekor penyu yang tidak pernah menangis...

.
Aku tak tipu.
Aku tanya sendiri penyu tu, memang dia tak pernah menangis!

Ok. Bab aku soal-jawab tu aku tipu.










.

9 comments:

sayadankamerasaya said...

kagum kat siapa yang gigih meng-gam kacang hijau dan kacan g merah kat kepala penyu tu..

gadisBunga™ said...

menggoda sehhhh mata penyu tuh!

gadisBunga™ said...

jap. aku suke tgk kelopak heliconia yg ditaruk bijik mata tuh. dah serupa ikan.

cool!

tasekM said...

aku nampak karot.
sedap buat sup sayur campur bunga kekwa nih..

kehkeh.


.

sepa said...

muka penyu hensem cam badak eh.

Nizam.Ariff said...

sayadankamerasaya,
kacang hijau dan merah tu bukan kategori bunga kan? bulih pulak guna ek... tak tau dia punya syarat2...



GB,
mata kuyu.. gadis bermata kuyu ni mahal harganya..
err.. kalau ko, lelaki bermata kuyu la.. 'smokey eyes' alaa.... macam KJ tu...

Ye ke tu asalnya kelopak bunga? aku tak perasan lak....





TM,
Lobak ditakrifkan bunga ke?
alang-alang dah boleh guna lobak, baik la guna timun atau terung... boleh pelbagaikan warna dan variasi.... keh keh keh




Sepa,
bila GB tegur pasal mata kuyu, tetiba aku teringatkan lelaki bermata smokey tu.... hahaha

Kesuma Angsana said...

yg ni mmg terbaik ler!

Nizam.Ariff said...

kesuma angsana,
aku ada nampak bintang kat situ, dia orang menang ek..

sayadankamerasaya said...

ha ah..
menang nombor satu
aku ada ambik gambar nombor satu tu..