Tuesday, July 31, 2012

Bangunan-bangunan yang bekerja di tengah-tengah malam....

.
Ini diantara bangunan-bangunan yang sempat aku ambil fotonya sebelum lampu-lampu sorot pada dinding dipadamkan secara automatik. Aku suka dengan jenang tingkap dan belebasnya.










Dan yang gelap itu adalah bayang-bayang aku yang tertumpah pada dinding batu


Aku lihat masih ada beberapa tingkap yang bercahaya. Adakah mereka masih bekerja?







.

6 comments:

doc said...

macam Dark Knight je!!!

tasekM said...

bayang2 mcm pembunuh bersiri...



.

Nizam.Ariff said...

doc,
hohohoho...memang aku 'dark' dan groovy pada malam tu.... hahaha





TM,
Jack the Ripper... versi Meysia...
takut tak?

gadisBunga™ said...

ko kene duduk dalam gelas yg besau sikit, baru la tak tumpah...huhuhu~

CPLUmiYGKiuT said...

abis lah basah.....

Nizam.Ariff said...

GB,
nantilah nak suh ko belikan gelas berbentuk bathtub yang besar buatan JB eh.... hahaha




CPLUmiYGKiuT,
tolong lapkan.... aku gigil... hehehe