Saturday, March 31, 2012

Bunga rumput yang tumbuh di atas tanah bakar sampah hitam...

.


spesis bunga rumput yang tumbuh di atas tanah bakar. tumbuh secara sebarang benih melalui angin atau air aku agak.


Geram tengok bunga rumput macam tu. Rasa macam nak tebas, kutip dan dibuat gubahan bunga. Tapi nanti ada pula yang kata aku TB  ( Teruna Bunga  ).... ahaks....




.

7 comments:

tasekM said...

salah la..

dah-tak-teruna-bunga!

keh keh.





.

sepa said...

hahaha...

TB konon. Teruna Bunga konon. pegi da...!!! :p

*rumput2 tuh ko tebas jeh. tumbuh balik ia. tebas lagi... tumbuh balik... :)

Aku said...

TM,
mana ko tau aku dah takde teruna?

keh keh keh...





Sepa,
jangan jeles... Aeron TB... kakaka

haniaiman said...

mr Tb..opss..tersasul plak..ko buat gubahan je lah, pastu pass kat aku..aku ok je..

Aku said...

LadyD,
bunga segar tak kekal lama....akan layu. Bunga plastik boleh? hahaha...

gadisBunga said...

teruna bungalah sangat! heheh!

beb, ni spisis emilia contessa tuh yg belum kembang punye kan~

Aku said...

GB,
aku tak pasti, beb.

yang ni bunganya kecik2 je...

tapi mungkin juga... masih belum kering dan kembang...