Tuesday, March 20, 2012

Tulang dan temulang...

.

Tulang-tulang berselerakkan... di Putrajaya.



Tulang ikan paus... dilihat dari sudut muncungnya




Tulang belakang ikan paus


Ikan paus kalau dibuat macam 'ikan sardin dalam tin' agak-agak boleh rapuh tak tulangnya macam tulang ikan sardin atau mackerel tu?

Aku syak macam boleh... cuma tak boleh guna tin. Kena guna tangki minyak dan di masak di dalam 'relau bagas'




.

5 comments:

tasekM said...

aku syak pun bulih.


.

gadisBunga said...

hmmm....sape nak makan sambal tulang ikan paus?

Aku said...

TM,
boleh kan? tu la... boleh tu...




GB,
Tasek nak cuba makan.... keh keh keh

sepa said...

Aku jugak syak, kalau nak sudukan ikan paus dalam tin-tong, kena guna excavator... :D

Aku said...

sepa,
hahaahaa.. betul3x....