Wednesday, March 7, 2012

Kubur si Layang-Layang...

.


Bukan sedikit yang terkulai layu....

 


tetapi banyak... dan aku lihat masih ramai yang bermain layang-layang. Agak-agaknya dia orang memang suka bermain dengan risiko kehilangan, keterujaan terhadap kematian.....





.

5 comments:

sepa said...

dulu2 kalau tgk ada lelayang yg sangkut atas pokok, kita panjat-ambil.

*la ni dah tak, ar.

Aku said...

Sepa,
sekarnag layang2 plastik dah murah... tak berbaloi berbanding dgn effort.. hahaha

gadisBunga said...

tapi kalau layang2 tu orang yg kita sayang yg bagi, dan dia dah takde lagi, mesti kite akan amik jugak kan?

tetibe. heheh~

tasekM said...

bawa aku terbang layang2....

Aku said...

GB,
tapi kalau yang disayang tu tak tau, tukarkan jer....hahaha
tapi kalau si dia dah tak ada, aku tak akan panjat ambik. Aku tebang pokok tu biar menyembah bumi... biasa dia suka suki ambik lelayang kita... kan?





TM,
layang-layang kata 'tak nak'... sebab ko berat... keh keh ekh...