Tuesday, March 13, 2012

The Golden Waves at Bagan Lalang...

.


Aku rasa macam nak terjun ke laut tu je... mana tahu kalau-kalau tubuh aku bisa dilomoti emas senja, boleh juga aku dapatkan secupak untuk aku bawa pulang dan aku gantikan dengan beras sekampit dan ikan kering seekor...




tapi... itulah dia. Ia hanya emas senja, yang hanya muncul di waktu senja. Jika di waktu pagi, ia bertukar jadi cairan perak yang kurang berharga dan aku pasti, jika di waktu tengahari, ia hanyalah air laut yang masin dan berlumpur...



Eh, sepatutnya kata-kata di atas tu aku tulis di blog akuyangakut.blogspot.com , barulah kena dengan ngomelan tu... ah... lantaklah.




.

5 comments:

tasekM said...

ko mmg kuat mengomel.
maka.
mengomellah di mana2..

:p



.

sepa said...

aku melihat di waktu pagi mamat (dlm foto) masih single. di watu senja mamat (dlm foto) dah ada anak satu...

aku melihat... waktu bersetubuh yg sesuai adalah di antara waktu pagi dan waktu senja...

...

gadisBunga said...

penaakulan mantik sepa tableyblaaaa laaa~
:p

sepa said...

gB, lama tak dengar istilah penaakulan mantik... hehehe.

kejap. nak tanya. bunyi pelik sbb mgkn ada kata yg agak sensitif kot. :)

ok. aku cuba huraikan...
katakan waktu pagi = tahun 2001.
katakan waktu senja = tahun 2012.
katakan waktu bersetubuh = tahun 2002.

hahahahahahaha...

Aku said...

TM,
tak apa ke? karang orang komen aku ni gila pulak.... hahah




Sepa,
eh... kenapalah aku tak terfikir.
patutlah ko dah 4 aku masih 1 je... keh keh keh




GB,
errr.... tolong tutup muka, jangan baca komen sepa tu....
dia buat dakyah pelesu... hahahaa




Sepa,
kalau nak betul2 bersetubuh, tahun 2112... lama lagi tuuuuuuuuu.... hahaha