Thursday, March 8, 2012

Koleksi layang-layang segera (1)

.


Mesti tuan punya layang-layang ni pelik tengok aku terdongak-dongak ambil foto layang-layangnya...



dan mungkin juga dia fikir aku nak curi layang-layang dia...



... yg ni pelik sikit...



Layang-layang yang bermain angin di pantai Bagan Lalang, 3 March 2012.




.

7 comments:

sudipVSsenduk said...

lelayang kuning tu mcm ada org baring tertiarap atas dia.. mmg pelik la

Aku said...

Sudip,
tu la... aaiiyookkkk!!!!
ada.. ha ..ha ..annntuuuuu...

sepa said...

brader, mana lelayang ko.?

*nanti ko naikkan lelayang ko, dan tulis ayat2 cinta kat lelayang tuh. alaaa cam si Mail dlm criter Ombak Rindu.! :p

Aku said...

sepa,
aku tak mainlah layang2 segera ni...

aku buat pakai rangka buluh dan kertas minyak kalau aku nak... hahaha

tasekM said...

dekat pantai klebang banyak org jual layang2.
budak MC suruh beli.
penyudahnya aku yg main.
dia main pasir.

heh.


.

gadisBunga said...

heh. harus la feeling mail masa main layang2 tuh? :p

Aku said...

TM,
aku pun suka gak main layang2 tapi kalau dah sangkut.... maleh nak ambik...





GB,
harus tu harus tapi.... masa tu aku tak main layang-layang so tak ada feeeling2 nih...

tak taulah Tasek... dia main layang2, mesti dia feeling Mail (?)...