Friday, January 18, 2013

Kena Lutu

'Cukup la satu...', aku kata.

 'Ko nak aku piat....?' balas dia sambil buat gaya tangan nak pulas-pulas telinga aku.


Aku pasrgah...


Ye laaa... Ye laaa... Aku buat laaaa....






1 entri doploh hengget...!!!



.

13 comments:

kucingorengemok said...

pergh... buat duit! jap aku carik gambor aku apa yang layak

tasekM said...

KOG,
ye. ye. jom kita buat duit.
sila siapkan gambor.

keh2.



.

CiKPuaNLawA said...

nak jugakkk...

kucin tu menganchammmm....

Nizam.Ariff said...

KOG, TM, CPL

Aku rasa aku nak pilih entri terbaik la... nanti aku kasi buku... amacam?

Dengan itu, aku nak invite jadi author untuk selama seminggu dua... amacam?

CiKPuaNLawA said...

brief la cket... entry ape nak kena buat....

baru bermotif nak post.. ahhaaa...

Kesuma Angsana said...

KA takut kucing sikit, tapi pic kucing ni mmg cantik

sudipVSsenduk said...

touch up, touch up... bibir bagi merah sikit

Nizam.Ariff said...

CPL,
Tak de motif-motif...
It's free n easy... sapa-sapa nak boh foto apa-apa pun tak kisah...
asalkan foto yang senonoh untuk dipandang... hahaha



KA,
Entah mana TasekM dapat kucing tu...
Dan entah macam mana kucing tu nak ikut TasekM pn ntah... hahaha




Sudip,
Aku syak itu kucing jantan la kak... hahaha

CiKPuaNLawA said...

oke.. kalau gitu meh kita tarok satu entry .... ala2 cintakan alam...

Nizam.Ariff said...

CPL,
wokeh... aku dah invite

amn said...

kucing otai yang pandang jauh ada lagi tak?

Nizam.Ariff said...

azani,
ko tanya aku ke tanya TasekM nih?
kalau ko tanya aku, jawapannya tak ada...

amn said...

aik...posted oleh tas...

sorry ron.