Thursday, January 31, 2013

Masalah



Agak-agak...apa masalah lalat nih ek?

14 comments:

CiKPuaNLawA said...

cari tempat nk menonggeng la tuiiii... ahhhaaa...

hairul392 said...

lawo gambo...

Nizam.Ariff said...

Nota buat GB: Terima kasih kerana sumbangkan entri ini.


Aku teka, lalat ni runsing sebab tak ada tripod nak bertenggek...

(mencik3x)

Dr Singa said...

lalat ke langau tu..?

Nizam.Ariff said...

Doc,
nampak macam lalat jantan je...

tasekM said...

nnti la kita tanya sarepah-listen....

Nizam.Ariff said...

TM,
Jangan.... nanti dibilang kat jari dia sampai 7 kali.... haaaa, nanges ko

Nur Emilya said...

Haha, masalahhh.

Nizam.Ariff said...

Nur Emilya,
.. tapi aku tak tau lagi apa masalah lalat tu... GB je yg tau nih...

sepa said...

lalat tengah miang tuuu...!!!

gadisBunga™ said...

lalat tu ada kabo haritu tapi aku tak konsentret dengar apa masalah dia. hihihi~

amn said...

rasanya lalat tu haus
tapi zaman ni jarang orang menulis pakai pena bulu ayam, zaman Imam Ghazali dulu banyak.

erma fatiha Muhammad said...

Lalat tua ni. Banyak dlm pale dia. Nak carimakan anak bini, nak bayar yuran anak sekolah, nak cari bini lagi...hoho

Nizam.Ariff said...

erma,
kakaka.... patutlah lalat tu mati beragan kat situ.... hahaha