Sunday, January 20, 2013

Air Terjun Pendek



Niat di hati nak ambil gambar air terjun.
Tapi tak larat nak memanjat gunung.

Maka.
Kita nikmati sahajalah air terjun pendek.



.

12 comments:

Ena's Palace said...

Tgh menikmati la nih...hahaha

Nizam.Ariff said...

TM, Thanks... sok-sok buh lagi ek... hahaha


Ena, sedap kalau ada kopi dan sandwich sekali hahhaha...

sepa said...

segar mata tengok air terjun... bulih mandi di situ, tak?!

Nizam.Ariff said...

Sepa,
Pakej jadi author kat blog ni untuk dak TM tak termasuk menjawab komen, so aku jawabkan la ek...

Dak TM pergi situ nak berenang, maka dia bersedialah dengan kemban batik dan bunga cempaka di ikat sanggulnya. Selepas baca mentera Puteri Gunung Ledang, dia pun berendam selama beberapa minit. Ketika itulah dia teringatkan kamera Nikon dan dia ambil foto ini... kesimpulannya, tempat tu boleh bermandi-manda...

tasekM said...

fitnah nih...



sepa.
boleh mandi.
tapi aku tak mandi.
aku menembak je.




.

sepa said...

o iye ker, Dino.?!
aku. aku pulak pantang jumpa air spesis terjun nih, aku akan mandi sampai kecut dan menggigil...
TM, patutnya ko mandi kat situ, sambil nyanyi lagu 'Ulek Mayang'... :)

Nizam.Ariff said...

TM,
Ko tak tahan sejuk ek?
Ke tak suka basah-basah... ?

Nizam.Ariff said...

Sepa,
Aku pun suka mandi gak..
tapi aku tak suka mandi sampai kecut-kecut... hahaha

tasekM said...

aku malas mandi sbb kalau dh kuyup payah pulak nak menembak.
baju melekat2.

kah2.


.

Nizam.Ariff said...

TM,
takut nanti ada orang lak yang tala lensa kat ko ek... ?
hahaha

Kesuma Angsana said...

like3

Nizam.Ariff said...

KA,
Thanks3x