Monday, February 18, 2013

Air terjun buih sabun... halusss jaaaa...

.

Sekali lagi, Dr. Singa telah menyumbangkan sekeping foto untuk fotoblogaku.
Dia guna wordpress, tak ada gmail, agaknya tu sebabnya dia tak boleh masuk terus ke fotoblogaku.
Walau pun nama Dr. Singa tak ada dalam author list di sebelah tu, tapi dia adalah salah seorang author.

Dan pada kali ini, Dr. Singa nak kongsikan satu foto yang membuatkan aku jeles...
Aku jeles kerana aku belum nak buat-buat lagi.
Entahlah bila aku nak buat... tapi kena cari lokasi dulu.


Setting: F22, 6 sec, ISO 100




Posted by Nizam.Ariff for Dr. Singa.
.

11 comments:

Kesuma Angsana said...

wah menarik pic ni !

Nizam.Ariff said...

KA,
Kredit uuntuk Dr. Singa..


Dr Singa said...

jom zamm..
kita gi Bukit Belachan!!

Dr Singa said...

ha ahh!!
jeles aku nama aku tak ada kat situ..
tapi aku tau..
tetap ada di hati mu..

chewahhh

Nizam.Ariff said...

Dr. Singa,
Bukit Belachan???
Ada ek...? aku ingatkan kat wetlands Putrajaya tu.... hahaha

Eh, ko pun dah jadi jiwa-jiwa falsafah gak?... pehal semuanya dah jadi jiwa-jiwa falsafah bila jadi author nih? Hahahahaaa.... aku suka.. aku suka... keh keh keh...

CiKPuaNLawA said...

tarok dalam gelas jadi teh susu...hehehe...

sekarang bukit belachan tu belakang rumah kita jaaa....

kak.... jommm....!!!...

tasekM said...

kat melaka ni haram tak ada air terjun.
stress aku.


.

Nizam.Ariff said...

CPL,
tak debau belacan kan?
hahahaa


TM,
adaaa.... cari kawasan bukit, ada kut...

sepa said...

sungai seperti berkabus... I like.

Nizam.Ariff said...

sepa,
aku pun suka... macam susu...

Syed said...

Waa... tu dia!! Ye la, macam sabun!
Superb shot doc!

Oooo... ni kat Taman Rimba Ampang ya? My fav place for photoshoot actually :)