Tuesday, February 5, 2013

Aku Rindukan Kampung Sebenarnya



Masa ni tengah angin buat grafiti.

Ya. Bersidai malam-malam sekali sekala di Menara Condong adalah seronok.






Oh! Ya. Kampung aku adalah kampung Tuan Tanah juga.
Eh! Pekan je sama.
Kampung tak sama.

:)




.

13 comments:

Nizam.Ariff said...

Dah jadi macam dataran....

Thanks for this entri...

Dr Singa said...

orang Perak sebut 'Kota' apa ek??

tasekM said...


drsinga ni nak kena sangkut kat menara condong nih.

CiKPuaNLawA said...

memalam tak penah pegi... saya nak pegi lahh...

Nizam.Ariff said...

Tas, aku jawabkan Doc,

Orang Perak sebut Town... kita orang dah maju, cakap omputih.. kakaka

Nurr Kasih said...

pernah sekali pegi sini :)

Nizam.Ariff said...

Nurr,
sekali tak cukup... kena datang lagi...

Dr Singa said...

kahkahkahhhhhhhhhh

gadisBunga™ said...

dah lama tak pi menara chondong!

Nizam.Ariff said...

GB,
nasib baik ko kata 'chondong'...
bukan tempat yang satu lagi.... keh keh keh

sepa said...

kampong ko ada menara.! kampong aku ada sungai besaubesau dan ada pokok besaubesau. tapi, aku bukan tarzan.!

:)

amn said...

ehem ehem

Nizam.Ariff said...

sepa,
.... dan juga ada buaya besau-besau makan orang...



azani,
*huk huk huk*
batuk...