Wednesday, February 20, 2013

mana pilihan kamu

antara cantek dengan bisa dan tajam dengan berguna..
mana pilihan kamu...?
 
 
 
 
 
tak paham..
asal tulis kat sini ja..
mesti nak berfalsafah...
 
 
mula asal nya nak post kat blog sendiri....
lepas tu setelah berkira2...
post ja lah kat sini..
 

12 comments:

Dr Singa said...

tetiba teringat cerita Mahsuri kena sula..

Nizam.Ariff said...

Wuiyoooo.... ngeri sehh..!!!

Kalau terjatuh, dah kira macam perangkap Viet Cong tu...

Tapi tu bukan ke akar lembut je?


Thanks for this entry....

CiKPuaNLawA said...

kak : alamak.. tetiba teringat blom update2 pon pasal langkawi hahahaa....

nizam : sesama yee..
tu anak2 pokok bakau.... eyhh.. ke akar.. entah.. kita snap jaa..hahaha

tasekM said...

aku yg tajam tak nak...
yg bisa tak nak...

yg sedap mcm crepe durian je nak.


.

Daddy Ziyyad said...

paya bakau mana tu?

Kesuma Angsana said...

ee ngeri le pulak

Nizam.Ariff said...

Daddy Ziyyad,
Aku syak tu dekat-dekat kg Hj DOrani tu kut, Doc.... betul ke CPL?


TasekM, KA:
korang bayangkan kalau korang terjatuh terterap kat akar2 tu... macam kena tusukan 1000 keris weh....

sepa said...

yang atas akar bakau.
yang bawah tuh, pokok aper?!

CiKPuaNLawA said...

kat melaka laa...
kat tepi2 tebing sungai melaka...
hanya akan nampak bila berjalan kaki nak ke mural tepi2 sungai...klu naik bot seploh kali pon x jumpa... hehehe...

CiKPuaNLawA said...

pokok bunga... errmmm....
gB tau kot.. heehe...

Nurr Kasih said...

suka pic yg pertama.. :)

Nizam.Ariff said...

Nurr Kasih,
aku pun suka tapi nampak ngeri la....